دانشنامه  نویسا و مباحث  (پایگاه اطلاع رسانی گروههای مجازی نویسا و مباحث)

دانشنامه نویسا و مباحث (پایگاه اطلاع رسانی گروههای مجازی نویسا و مباحث)

این وبلاگ انعکاسی از چکیده و جمع بندی مطالب تخصصی طرح شده در گروه نویسا و مباحث و اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های این گروهها خواهد بود.
دانشنامه  نویسا و مباحث  (پایگاه اطلاع رسانی گروههای مجازی نویسا و مباحث)

دانشنامه نویسا و مباحث (پایگاه اطلاع رسانی گروههای مجازی نویسا و مباحث)

این وبلاگ انعکاسی از چکیده و جمع بندی مطالب تخصصی طرح شده در گروه نویسا و مباحث و اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های این گروهها خواهد بود.

مرامنامه گروه مجازی نویسا

گروه مجازی (نویسا) با هدف اعتلای جایگاه کتابت و گسترش زمینه علمی و عملی و تبادل و تضارب آراء و افکار، ضمن تاکید بر احترام متقابل و با رویکردی کاملا تخصصی به فعالیت خود ادامه و اعضاء مکلف به رعایت مرامنامه گروه به شرح ذیل خواهند بود:
١- فعالیت و مشارکت موثر در مباحث الزامی بوده و اشخاصی که به مدت 15 روز آنلاین نباشند حذف و اعضای جدید جایگزین خواهند شد.
٢- توهین و یا هر گونه شوخی در ارتباط با قومیت ها و هم چنین طرح مباحث سیاسی اکیدا ممنوع است.
3- مطالب باید دریک کامنت به اشتراک گذاشته شوند و کامنت های نیم خطی پشت سر هم ممنوع است.
4 - اختلاف نظرات و آراء و افکار امری طبیعی بوده و هر گونه توهین به نظرات دیگران و ایجاد تنش در گروه دور از شان این صنف بوده و ممنوع می باشد.
5- فعالیت ها و مباحث گروه کاملا تخصصی بوده و انتشار هر نوع مطالب غیر صنفی و نامرتبط اکیدا ممنوع است صرفا در روزهای تعطیل رسمی آن هم در صورت عدم طرح مباحث تخصصی ، ارسال پست ها و تصاویر و مطالب در حد متعارف و با رعایت شئون حرفه ای بلامانع خواهد بود.
6- کلیه اعضاء مکلف به قید نام و نام خانوادگی خود بوده و انتخاب اسامی مستعار و غیره ممنوع می باشد.
7 - گفتگوی خصوصی و احوال پرسی دو نفره در تنافی با فلسفه گروه های مجازی بوده و اکیدا ممنوع است.
8 - درصورتی که مباحث مطروحه در گروه قابل جمع بندی باشند در پایگاه اطلاع رسانی نویسا به نشانی http://daneshnamenevisa.blogsky.com منتشر خواهد شد.
9 - هنگام طرح سوالی از سوی اعضاء ، تا حصول نتیجه ، طرح سوال دیگر ممنوع می باشد و لازم است اعضای محترم پس از مطالعه مطالب قبلی همکاران و با تانی و تدبر در خصوص نظرات سایر دوستان نسبت به انتشار نظرات خود اقدام فرمایند.
تذکاریه : بی تردید تحقق اهداف مورد اشاره این گروه در سایه حمایت و همدلی شما بزرگواران مقدرو و میسور بوده و همکاری و همیاری کلیه عزیزان مورد استدعاست و من الله التوفیق ....

نظرات 2 + ارسال نظر
داود بایروند سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 23:17

سلام بر جنابان سلیمی و سجادی فر بخاطر تلاش در جهت پیشبرد علمی گروه مجازی نویسا.امیدوارم با کمک هم بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف دفاتر اسناد رسمی گام برداریم و چه خوب که استارت این کار از گروه نویسا آغاز گردد.

سلام جناب بایروند عزیز ، مقدمتان گلباران ، انشاء الله در سایه الطاف دوستان نازنینی چون شما اهداف مورد نظر دست یافتنی خواهد بود

سید مرتضی عالم دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 08:59

قدردانی وتشکراززحمات بی شائبه امیدوارم مستمر ومداوم وبدون وقفه ادامه دهیدوهمه استفاده ببرند

سلام و دورد بر شما همکار نازنین و فرهیخته
مقدمتان گلباران
رسیدن به نتایج مطلوب با یاری شما عزیزان دور از دسترس نخواهد بود
سپاس از همراهیتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد